Állapot felmérés, Magnet Space testelemzés

Ezt a vizsgálatot is egy bővebb kikérdezés előzi meg. Fontos tudni, hogy milyen célból történik a vizsgálat.

Szeretné tudni, hogy minden rendben van az egészségével, vagy van valami probléma, amire jó lenne odafigyelni? A betegség már a jéghegy csúcsa. A sejtek működésének kibillenése jóval hamarabb történik. Törődjön magával akkor is, amikor a betegségtünetek még nem jelentkeztek, vagy minden vizsgálat negatív eredménnyel járt, de mégsem érzi jól magát! Ezzel az eljárással sok más olyan információhoz is juthat, mely a szokványos vizsgálatokkal nem lehetséges.

Az elektromágneses hullámok, melyek az emberi szervezetből távoznak, pontosan utalnak az emberi test állapotára. Más-más mintázatot mutatnak, amennyiben az ember egészséges, meggyengült az egészsége vagy beteg. Ha meg tudjuk határozni ezeket a mintázatokat, meg tudjuk határozni a test állapotát is.

A felmérés során a következő területekről kapunk információt:

• Nyomelemek, ásványi anyagok hiánya (pl. vas, cink, szelén, C, E és D vitamin)
  • Nehézfém terheltség, pl. higany, ólom. Toxinok, mérgek, vércukorszint
  • Prosztata és hormon rendszer állapota
  • Csontsűrűség, csontbetegségek elemzése
  • Tüdőfunkció, gyomor bélrendszer
  • Keringés, agyi erek és agyidegek állapota
  • Epehólyag, máj, hasnyálmirigy, veseműködés
  • Kiválasztó rendszer, immunrendszer, bőr analízis
  • Aminosav ellátottság
  • Paraziták, gombák, allergia

Gyors, hatékony eljárás. Egy vizsgálattal áttekinthető képet kaphat teste állapotáról és választ panaszai okára. A mérgező anyagok kimutatása, ásványi anyagok felmérése, hiányállapotok kimutatása és kezelése segít megelőzni a súlyosabb krónikus betegségek kialakulását. Továbbá az aminosav ellátottságának feltárása sportolóknak is hasznos információ.